What ever

publicerat i Allmänt;
man märker signalerna
man märker sättet
man märker av ljugen
man märker på ditt beteende
man märker allt !!
 
Men jag bryr mig ej !
 
Man tycker synd om henne
man tycker synd om sig själv
man tycker synd om barnen
man tycker synd om situationen
....för stunden !
 
men inte i längden !
 
Jag tycker bara så synd om dig på ett sätt
Tycker synd om alla runt omkring som får lida
Tycker synd om alla som kommer ivägen/i kläm
tycker de är synd att du ej inser el har viljan
 
jag bryr mig inte längre/kan ej tillåta mig till att bry mg mer.
Så många gånger jag..VI ha föröskt hjälpa dig så, stjälper vi dig mer omer bara. Nu får du ta tag i allt och ta tag i ditt liv o betende. Vill du ej inse el skaffa hjälp så, fine, don't!
men räkna inte heller med att du kan fortsätta behandla oss, mig som du gjort.
Jag måste nu släppa allt o gå vidare och jag tänker göra de med näsan högt!
tackar för alla år och allt som varit, tro mig, å du finns alltid inom mig och vi komemr alltid ha ett band men...kärleken och känslorna har dött längst med vägen och mkt pga ditt sätt att agera ,behandla och att inte kunna se/inse saker o ting kring dig själv.
 
Jag hoppas *hon* kan hjälpa dig bättre el iaf en bit på vägen, som ja sa...
och ja hopppas du finner ro och kommer till sans med dig själv.
Nu måste ja få tänka på mig, min lycka och mitt framtida liv, hur hårt de än låter men..detta ha pågått allt för länge och nu...känner jag att jag vill bli självständig, starkt och ...lycklig!
 
Hoppas vi kan va de vänner vi en gång i tiden va och att vi kan samtala normalt o fint.
Men allt ja gjort o gör numera, gör ja dels för att hjälpa dig och inte för att....stjälpa dig!
 
*lycka till å hoppas du inser o vaknar en vacker dag-käre vän*
 
 

Kommentera inlägget här :