Lördag..

publicerat i Allmänt;
känslan som varit de senaste veckorna ha varit ok. dvs tror medicinen gör lite bättre verkan å de känns ganska ok. inre haft någon dipp el nedgång på två..tre veckor om inte mer. förutom att oron är där om att de kommer en dipp så är de under kontroll. sen biverkningar som lite viktökning å mindre hy problem så överväger ja att må bra/på topp än att sträva efter d perfekta utseendet mm. De ha ja fått upp ögonen för, att ett gott välmående väger tyngre än att sträva efter den perfekta utsidan!

dock idag så finns en magkänsla. .en diffus sådan. mitt inre och hjärnan söger nen sak..visar d rätta. men handlingarna ligger lågt dvs ja bryr mig inte. ja kör mitt liksom å håller god min... de trycker inte ner mig iaf å ja mår ej dåligt så...å så länge de är så så är d ok!:) känns som de finns en harmoni i kroppen som svävar lågt å håller en jämlik nivå liksom istället för att (som d va förr) brista el grubbla över nåt för minsta lilla...typ.

allt hade varit bättre om DU, va här - men men... ja klarar mig nog genom den biten oxå... själv! saknar dig dock så jävla mkt ♥

nu ska vi upp till mormor på kvartes fest...bara njuta sen en vecka utan jobb ha man oxå;) så d blir stugan, hoppas dock vi få fint väder!

Ha d bra allesammans!

( 2 ,5 månad kvar )
;)

Kommentera inlägget här :