Only look forward-never back

publicerat i Allmänt;
Ja ..vart ska jag börja?
Mina tankar bara  snurrar, 
skuld
samvete
ångest
Ågren
You name it !
Varför? Jah de är då en bra jävla fråga som ja ställer mig själv just nu.
Vad var de som sas för nån vecka sedan att nu ska ja tänka på mig själv och mitt mående och min framtid?! 
Å här sitter jag i dag och har skuld för att jag mår bra, mått bättre än på länge och vad som komma skall typ....
Vem behöver hjälp egentligen?
Vem kraschar först?
vem bryter genom isen och faller?
Det är frågor man kan ställa sig!
 
Ulf Nilsson - Littel By Littel strömmar i högtalarna. Reflektioner kring en själv dvs den speglar sig starkt i min egna person just nu. Gör mig starkare men samtidigt så sårbar och fundersam på samma gång...
 
Åååå ja vill bara att de blir den 24 nov så man får åka härifrån, börja om, fräscha upp sig, piggna på sig och ta igen sig på allt!! DET är VAD jag behöver nu samt min lilleman <3
 
Vakna för fan! 
Ryck upp dig!
Upp med hakan o näsan i vädret!
Only look forward-never look back!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :